Reklama

Nová kampaň značky Baťa

Nejznámější prodejce bot v České a Slovenské republice, společnost Baťa a.s., připravil ve spolupráci s agenturou Kaspen Jung von Matt novou ATL kampaň pro svou značku.

Jde o první společnou kampaň, kterou agentura pro značku připravila. Kampaň proběhne ve dvou vlnách – jarní a podzimní – v outdooru a tiskové inzerci. Po celý rok pak budou ulice Olomouce, Brna a Zlína brázdit tramvaje a autobusy polepené jedním z motivů kampaně.

Logo Baťa v této kampani doplní claim „Známe příběh každé boty“, který tak dočasně nahradí standardní „Obouváme svět“. Baťa zná příběhy svých bot, a  ví, že každá má svůj styl a svou duši – stejně jako ti, co je nosí. Kampaň svou tonalitou a originálním vizuálním stylem značku Baťa přibližuje i mladší skupině zákazníků, co bylo jedním z hlavních požadavků na kampaň. „Po loňské akční kampani, kdy jsme se snažili komunikovat hlavně pro zákazníka příznivou cenu, jsme letos postoupili k budování nové image značky.

Návrh agentury Kaspen přesně vystihoval naši původní myšlenku více se identifikovat se zákazníkem. Pro Baťu touto kampaní začíná úplně nová éra komunikace a my věříme, že bude úspěšná a přiblíží tradičně vnímanou značku Baťa i mladší generaci, pro kterou v letošním roce chystáme mnoho prodejních novinek,“ doplňuje Lukáš Ohanka, marketingový ředitel Baťa.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *