Reklama

TBWAPRAHA pro Jim Beam

Reklamní agentura TBWAPRAHA zvítězila ve výběrovém řízení na komunikační aktivity značky Jim Beam. Firmy zahájily spolupráci 1. ledna 2005 a kromě vytvoření kreativního konceptu se TBWAPRAHA zaměří i na podporu značky Jim Beam na úrovni ontrade a offtrade.

Do tendru na Jim Beam byly kromě TBWAPRAHA pozvány agentury Kaspen, Drive promotion, White promotion a 6 promotion.

Cílem vzájemné spolupráce je zvýšit atraktivitu značky Jim Beam u mladší generace a podpořit její vnímání z hlediska autenticity této whiskey, která sází na opravdovost a jedinečný původ. Dalším úkolem je také vytvořit jednotnou komunikační platformu, která posune doposud budované spojení Jim Beam s „opravdovou – živou“ hudbou. „Pro dosažení vytýčených cílů chceme vytvořit zastřešující koncept, který umožní jednotnou komunikaci s použitím zvolených nástrojů,“ uvedl Radek Dráb, client servis director TBWAPRAHA.

Jim Beam, nejprodávanější Bourbon Whiskey ve světovém měřítku, patří do portfolia distributora Maxxium Czech. TBWAPRAHA nyní dokončuje koncepci komunikačních aktivit, které budou uvedeny ve 4. čtvrtletí roku 2005.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *