Reklama

Kanzelsberger naděluje dárky věrným zákazníkům

Všichni stálí zákazníci, kteří jsou členy věrnostního klubu, najdou v těchto dnech ve svých schránkách zásilku s logem knihkupectví Kanzelsberger. „Blížící se Vánoce jsou příležitostí k tomu, abychom zákazníkům poděkovali za jejich věrnost,“ říká Zdeněk Fekar z marketingového oddělení firmy.

Kreativní řešení vzniklo interně ve firmě Kanzelsberger, grafické řešení je dílem Jana Koláře ze studia kolargrafik. Tisk realizovala tiskárna Didot, polygrafická společnost, rozesílku zajistila firma Mediaservis.

Direct mailová zásilka obsahuje nejenom poděkování, ale i pestrou nabídku různých výhod.

Jen kluboví zákazníci si mohou koupit ještě levněji než obvykle některý ze čtyř produktů: obrázky terakotové armády, praktickou kuchařku nebo některý z ježíškovských dárků.

Navíc každý zákazník dostal dvě dárkové knižní poukázky, obě v hodnotě 100,- korun: jedna z nich platí po celý listopad, druhou je možné využít v prosinci.

Jako třetí dárek firma připravila společensko-servisní magazín Elán plus určený nejen seniorům. Zdarma si jej mohou až do rozebrání vyzvednout kluboví zákazníci v našich prodejnách.

Ani to ale ještě není všechno. Další tři dárky Kanzelsberger nachystal ve spolupráci se svými partnery: Zásilka obsahuje kupon od pojišťovací skupiny AXA na asistenční služby v hodnotě 6.000,- korun, poukázku na 10% slevu platnou do konce roku na nákupy v našich knihkupectvích pro zákazníky Vodafonu a do třetice kupon od cestovní kanceláře Čedok v hodnotě 1.000,- korun na zájezdy z nabídky exotických zájezdů nebo pobytových a poznávacích zájezdů do Egypta.

Věrnostní program Klub Kanzelsberger vznikl v září 2005. V současné době má přes 24 tisíc členů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!