Reklama

Tento redesignuje

Společnost Metsä Tissue, lídr v oblasti výroby papírových produktů osobní hygieny, redesignuje logo značky Tento. Nová podoba loga odráží intenzivní orientaci značky na zákazníky, kteří upřednostňují šetrné hygienické výrobky založené na přírodní bázi, které zároveň prospívají jejich zdraví a jsou přátelské k životnímu prostředí. Nová produktová kategorie, kterou společnost Metsä Tissue již brzy uvede na český trh, představí skupinu jemných hygienických výrobků vyráběných výlučně na přírodní bázi.

„Výsledky spotřebitelského průzkumu, který jsme realizovali v loňském roce, nám potvrdily potřebu změnit logo značky Tento,“ uvádí Miroslava Šibíková, brand manažerka společnosti Metsä Tissue. „Obaly našich výrobků působily na některé naše zákazníky příliš konzervativně a dostatečně nevyjadřovali jejich přidanou hodnotu. Uvědomili jsme si, že potřebujeme očekávání našich zákazníků změnit a ulehčit jim orientaci v naší nabídce. Tomu má přispět i redesign loga a obalů našich výrobků,“ vysvětluje Miroslava Šibíková. „Značka Tento patří mezi silné značky papírové hygieny vlastněné finskou společností Metsä Tissue. Portfólio našich značek středního proudu postupně harmonizujeme tak, abychom na trzích střední a východní Evropy, ale i ve Skandinávii a mnohých dalších zemích, kde působí, nabízeli podobný sortiment.“.

Podle průzkumu cílová skupina žen ve věku 25 – 50 roků, zodpovědná za nakupování produktů do domácností, upřednostňuje u výrobků osobní hygieny vizuální symbol květu před technickým znázorněním značky. Modrá barva u nich navíc evokuje čistotu, klid a hygienu, symbolizuje stabilitu a v podvědomí člověka je spojována s vítězstvím.

-red-

Čtěte také