Reklama

Orbit opět vyráží promovat oblíbenou příchuť Orbit Bubblemint

Značka Orbit na jaře představila spotřebitelům novou příchuť žvýkaček Orbit Bubblemint. Launch produktu podpořila společnost AMI Communications úspěšným konceptem „Škola úsměvu“, který agentura vytvořila společnosti Wrigley na míru.

„Škola úsměvu“ má za cíl naučit Čechy a Slováky znovu se usmívat. V rámci kampaně probíhal ojedinělý sampling za použití tzv. Orbit boxu, originálního detektoru úsměvu, který nyní pro velký úspěch vyráží podruhé na „šňůru“ po českých a slovenských městech. Roadshow startuje 3. prosince v Praze a potrvá do 21. prosince. Celý koncept je doplněn o PR podporu, komunikaci na Facebooku a nové virální video. To první vidělo téměř 200 tisíc lidí.

orbit_1

„První vlna Školy úsměvu, která proběhla letos na jaře, byla velmi úspěšná. Prostřednictvím Orbit boxu se na nás jen v České republice usmálo 11 390 lidí. Tento zájem nás neskutečně těšil, a proto jsme se rozhodli zavítat mezi zamračené Čechy a Slováky podruhé. Předvánoční doba se nám zdála jako nejvhodnější. Je to čas, kdy by lidé měli být k sobě milí a usměvaví,“ říká brand manažerka značky Orbit Jana Přerostová.

Orbit box, tedy detektor úsměvu, který na základě správného použití mimických svalů vydá zájemci vzorek žvýkačky Orbit Bubblemint až ve chvíli, kdy se dotyčný usmívá, navštíví během svého druhého turné celkem 11 měst České republiky. Tentokrát však na Orbit box narazíte i na místech, kde na úsměvy nejsme až tak zvyklí, na vlakových nádražích.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *