banner_left
Reklama

Snoopy dál propaguje MetLife pojišťovnu

Od začátku března do prosince 2015 můžete vidět podél nejfrekventovanějších úseků dálnic billboardy pojišťovny MetLife. Populární postavičky Snoopy a Woodstock z rodiny Peanuts mají pomoci posílit povědomí o značce MetLife ve spojení s životním pojištěním – „pojištěním pro malé i velké“.

Kreativní řešení imageové kampaně pro MetLife vytvořila reklamní agentura Dawson & Ginger. Nákup mediálního prostoru byl řešen in-house.

MetLife je přední poskytovatel životního pojištění po celém světě, v České republice mu momentálně patří 6. místo s takřka 5 % trhu s životním pojištěním. „Životní pojištění pomáhá lidem zmírnit nepříjemné důsledky nahodilých životních situací, ať už jde o úraz, nemoc nebo dokonce smrt. Pomáhá také udržet si životní standard v případě, že se vám stane něco nepředvídatelného. Zajišťuje krytí hypotéky, když se rodina ocitne ve svízelné finanční situaci, či umožní dětem studovat i v případě, kdy jim v důsledku smrti, úrazu či nemoci nebudou schopni toto vzdělání hradit rodiče,“ vysvětluje Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny, a dodává: „Chceme být našim klientům spolehlivým partnerem, který jim pomáhá s řešením problémů celé rodiny, tomuto cíli odpovídá i zvolené kreativní řešení – jednoduché a srozumitelné dětem i dospělým.“

metlifebig

Postavička pejska Snoopyho je se společností MetLife nerozlučně spjata již od roku 1985. „Snoopy a jeho přátelé The Peanuts byli v 80. letech poprvé uvedeni v televizní reklamní kampani. Pojišťovna MetLife se jejich prostřednictvím natrvalo vymanila z konzervativního přístupu v komunikaci se širokou veřejností a díky přátelskému Snoopymu si tato značka získává přízeň nových klientů po celém světě,“ uvádí dále Iva Musilová.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *