On-line

UniCredit Bank s Dr. Bankou odstartovala i na sociálních sítích

Nová kampaň, kterou UniCredit Bank zahájila v médiích od pondělí 24. března, odstartovala i na sociálních sítích a to nejenom na tradičním Facebooku.

„Facebooková stránka UniCredit Bank v české a slovenské verzi bude po celou dobu trvání kampaně komunikačně doplňovat a v některých případech i přesahovat ostatní marketingové kanály. Zároveň budeme také využívat Twitter a nově založený účet banky na Instagramu,“ říká Jan Chvojka, ředitel marketingu a komunikace, UniCredit Bank. „Na všech sociálních sítích se bude odehrávat sice kreativně odlišný, ale koncepčně shodný příběh, který reflektuje naši roli Experta na optimalizaci,“ dodává Jan Chvojka.

Dr. Banka_obr1

Banka společně s agenturou Socialsharks připravila řadu aktivit, které bude postupně v dubnu spouštět pro fanoušky sociálních sítí. Uvede také zajímavou facebookovou aplikaci.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *