Značka čokoládových tyčinek Snickers v komunikačním konceptu „Když máš hlad, nejsi to ty“ upozorňuje na to, že když má člověk hlad, necítí se ve své kůži a není sám sebou. Nejen, že se jinak chová, ale také může dělat chyby, které by najedený neudělal.
V rámci konceptu spustí 1. května bannerovou inzerci ve spolupráci s Google vyhledávačem. Zábavný banner se uživateli objeví poté, co napíše chybný zápis do vyhledávacího řádku. Kampaň poběží do konce května a realizují ji agentury Mediacom a 2Fresh. PR zajišťuje AMI Communications.
„Komunikační koncept „Když máš hlad, nejsi to ty,“ se prolíná do všech marketingových nástrojů značky Snickers. Kampaň v prostředí Google vyhledávače je další, ovšem velmi výjimečný způsob, jak koncept spotřebitelům přiblížit. Kampaň názorně ukáže, jak to dopadá, když má člověk hlad. Necítí se ve své kůži, jeho schopnosti se snižují a nedostatek cukru v krvi způsobuje i neodpustitelné chyby. Věříme, že její názornost a vtip spotřebitele velmi zaujme a pobaví,“ říká Radovan Veselý, brand manažer značky Snickers.
V průběhu května poběží na vyhledávači Google netradiční kampaň. Pokud uživatel zadá do vyhledávacího řádku chybný zápis, tedy například „fejsbuk“ či „yutube“, objeví se zábavný banner Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“. Kampaň má poukázat na to, že přesně takovým chybám se dá vyvarovat, pokud budeme mít po ruce tyčinku Snickers, která zažene hlad. Na kampani pracuje agentura Mediacom a 2Fresh. PR podporu zajišťuje agentura AMI Communications.
Když máš hlad, nejsi to ty
Televizní spot využívá známé osobnosti, prostřednictvím které ukazuje, že když má člověk hlad, není doslova ve své kůži. Celosvětově se v kampani objevuje řada známých osobností, např. Aretha Franklin nebo Liza Minnelli. Pro Českou republiku byl vybrán spot s britskou herečkou Joan Collins.