On-line

Aero spustilo nový web, součástí je e-shop pro fanoušky letectví

Tradiční letecký výrobce v České republice, AERO Vodochody AEROSPACE, spustil nové webové stránky. Součástí je také e-shop, který je lákadlem pro všechny fanoušky letectví a letadel.

„Hlavním cílem zcela nového webu bylo vytvořit nejen moderní vzhled a strukturu, ale zároveň i soulad s brand identitou a firemní kulturou společnosti Aero. Web je založený na naší dlouhodobé tradici a zkušenostech, přičemž odráží moderní vývoj a technologie naší letecké výroby. Součástí webu je i nový e-shop, kterým potěšíme zájemce o letectví,“ uvádí Jan Chvojka, ředitel marketingu and PR společnosti Aero. Nové stránky jsou též srozumitelné pro potencionálního zákazníka, člověka z oboru i fanouška letectví. Hodnota nového webu se zvýšila také prostřednictvím leteckých prvků, včetně leteckých displayů, 3D modelů a kamufláží. Zvláštní pozornost byla věnována produktové stránce nového cvičného letounu Aero L-39NG, jež je na webu představen atraktivním způsobem, který návštěvníky zaujme.

Společně s novým webem se zrodil i nový e-shop, který je primárně určený pro všechny fanoušky a nadšence létání, letadel a společnosti Aero. Jedná se o oficiální zdroj dárků, sběratelských předmětů z oblasti letectví, modelů letadel, pánského a dámského oblečení, cestovních potřeb, různých doplňků a dalších předmětů pod značkou Aero. „E-shop jsme vytvořili pro všechny, kteří sdílí naši lásku k létání. Při tvorbě nabídky e-shopu, která se bude postupně rozšiřovat, jsme kladli důraz na to, aby odrážela letecký svět, součástí jsou i zajímavé designované doplňky a sběratelské kousky,“ doplňuje Jan Chvojka.

Čtěte také