Reklama

V prosinci zaznamenala internetová display reklama 14% pokles

Poslední měsíc roku 2014 byl v oblasti internetové display reklamy ve znamení poklesu, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je o 14 % méně než v listopadu.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Z monitoringu internetové display a video reklamy vyplývá, že pokles se projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně jsou hodnoty srovnatelné.

Největšími zadavateli byli v prosinci tři internetoví obchodníci. První místo patřilo Internet Mallu, který využil reklamní prostor na internetu v hodnotě 25,4 milionů korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionů korun a na třetím místě byl obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v prosinci vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 582 milionů korun.

tabulkamed

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *