Reklama

Generali v kampani na autopojištění soutěží o stylové italské dárky

Podzimní kampaň Generali se točí kolem autopojištění. “Vedle kvalitního autopojištění a široké škály asistenčních služeb jsme se rozhodli klientům nabídnout něco navíc – soutěž, v níž mohou získat stylové italské dárky,” říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.

Do soutěže, jež poběží od začátku listopadu do konce ledna 2018, se mohou zapojit nejenom noví klienti, kteří si sjednají povinné ručení nebo havarijní pojištění, ale také ti stávající s výše zmíněnými autopojištěními. Pro účast v soutěži se stačí zaregistrovat na speciální microsite www.vyhrajtesgenerali.cz, kde se vyplní pouze stručné údaje. Soutěží každá uzavřená a zaplacená smlouva na motorové vozidlo – tedy nejenom na osobní automobil. Čím více smluv, tím větší šance na úspěch.

Hlavními výhrami přitom jsou designové auto Fiat 500X a trojice ikonických skútrů Vespa Primavera 125. Některé ceny se losují každý týden, kdy své majitele najde vždy osm stylových kávovarů De´Longhi, každý 100. registrovaný účastník pak vyhrává luxusní deštník. “Výběrem cen v líbivém italském designu a jejich barevností se rádi hlásíme k zemi, odkud naše značka pochází,” komentuje Zdeněk Mrkva.

Majitel hlavní ceny pak dostane svůj nový Fiat 500X nejen obutý na zimních kolech, aby mohl hned a bezpečně odjet (s letními koly v kufru), ale také bude mít auto na první rok pojištěné u Generali.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *