Společnost Dago poskytující fullservisové služby v oblasti konzultací, designu a výroby POP materiálů představila na celofiremní konferenci novou korporátní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP / POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akvizice nových klientů i posílení vlastního PR.
„Dago působí na trhu již 19 let a za tu dobu si firma vybudovala silné interní know how, které implementuje do všech realizovaných projektů. Tento rok chceme zavést speciální znalostní systém DAGO CIS (Complex in-store solution), který díky propracovaným analýzám a teoreticko-praktickému know how znásobí efektivitu POP řešení, které DAGO dokáže svým klientům nabídnout,“ uvedl Martin Vorel, ředitel společnosti.
V roce 2012 plánuje Dago nejenom personální nárůst, ale i rozšíření regionální (CEE) a segmentově do oblastí pharma, HOBI, finance. „Zákazníci jsou momentálně mnohem citlivější na efektivitu řešení POP projektů. Z tohoto důvodu jsme zavedli tři specifické cenové kategorie, které zohledňují klientovy potřeby: ne vždy je potřeba mít luxusní POP, někdy lze pro konkrétní potřebu vystačit s levnějším generickým zpracováním,“ přibližuje aktuální situaci na trhu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel Dago.
Kromě posílení interního týmu a znalostní báze Dago v tomto roce usiluje i o rozvoj vlastní značky. „Zahájili jsme spolupráci s Alžbětou Pavlínovou ze sdružení PR profesionálů ADison. Plánujeme spuštění nového webu a zintenzivnění externí komunikace vůči odborné veřejnosti,“ upřesňuje plány Martin Vorel.
VIZE firmy DAGO:
Být TOP leaderem v poskytování POP komunikačních projektů, vnímaný zákazníky jako PARTNER poskytující vysokou kvalitu vlastních projektů, neustále zapojující znalostní a technologické inovace.
MISE firmy DAGO:
„SPEED & CONFIDENCE, KNOWLEDGE & EFFICIENCY“
„RYCHLOST a DŮVĚRA, ZNALOSTI a EFEKTIVITA“
Rychlost, důvěra, znalosti a efektivita a jejich aplikace v externích i interních procesech jsou naším hlavním cílem k vytvoření dlouhotrvajícího a stabilního vztahu s našimi zákazníky. Spolehlivostí, blízkým kontaktem, přijetím potřeb zákazníků za vlastní, kvalitou a zapojováním špičkových znalostí děláme vše pro to, abychom vytvořili férový, strategický a oboustranně výhodný vztah se všemi našimi partnery.
– red –















Follow


