Reklama

Air Bank spouští novou kampaň

Air Bank spustila novou televizní kampaň. Ve dvou nových spotech klienty upozorňuje na výhody převedení hypotéky a spotřebitelské půjčky k Air Bank.

V prvním spotu nazvaném „KOMU TÍM POMŮŽETE“ se Air Bank vůbec poprvé věnuje své nové službě Převod hypotéky, kterou představila v loňském roce. Pokud si lidé převedou svou hypotéku z jiné banky k Air Bank, mohou ji u ni splácet všemi volnými penězi. Air Bank klienty neomezuje v počtu ani výši mimořádných splátek, a to ani během doby fixace. Klienti díky tomu mohou splatit hypotéku rychleji a levněji. Soutěž Zlatá koruna označila Převod hypotéky od Air Bank jako Novinku roku 2015.

„Přibližně 60 % lidí si podle průzkumů chtělo někdy v průběhu fixace zkrátit hypotéku mimořádnou splátkou. Kvůli vysokým poplatkům a sankcím to ale udělal jen jeden člověk z deseti. Každý rok, o který si klient svou hypotéku zkrátí, přitom znamená desítky i stovky tisíc ušetřených korun,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.

air_bank_big

V druhém spotu nazvaném „SAMEC“ připomíná Air Bank lidem hlavní důvod pro převod spotřebitelské půjčky, kterým je velká úspora peněz. Po převodu své půjčky k Air Bank ušetří klienti v průměru 29 tisíc korun. Samotný převod půjčky je přitom velmi jednoduchý a jde ho udělat nejen na pobočce, ale i z pohodlí domova po internetu nebo telefonu.

Air Bank tak i letos pokračuje ve své úspěšné kampani Dvou světů, kterou ale stejně jako loni osvěžuje o některé nové prvky. V prvním spotu se například bankéř sám chopí závěrečné řeči, v druhém spotu vystupuje v převleku.

Air Bank dlouhodobě spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *