banner_left
banner_right
Reklama

Wüstenrot odstartoval kampaň na podporu novinky – Půjčky ProBydlení

Tento týden startuje kampaň stavební spořitelny Wüstenrot na podporu Půjčky ProBydlení – nového překlenovacího úvěru ze stavebního spoření. Výhodou tohoto produktu je rychlost získání finančních prostředků na bydlení bez nutnosti počátečního vkladu, roční státní podpora až 2000 korun a při sjednání do konce roku osvobození od veškerých poplatků.

Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketingu a PR ke kampani říká: „V komunikaci neustále pracujeme na tom, abychom Wüstenrot výrazně odlišili od zbytku trhu, a to jak vizuálně, tak např. názvy produktů. To platí i o naší nejnovější kampani, kde jsme využili již osvědčený kreativní tým – agenturu Scholz&Friends Praha a režiséra TV spotu Romana Valenta. Věřím, že se kampaň protne s potřebami klientů, kteří potřebují rychle a nutně vyřešit svoje bydlení – ať jde o rekonstrukce, vybavení domácnosti na míru nebo dofinancování hypotéky.“

wustenrot_bydleni

Kampaň poběží od 13. října do konce listopadu v televizi formou 30s a 15s spotů opět režírovaných Romanem Valentem a natočených kameramanem Dušanem Hussarem v produkci Armada Films. Od stejného data se objeví OOH a on-line podpora ve formě bannerů, flashí, brandingů a ilayerů.

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha, mediální nákup zajistily Omnicom Media Group a ZenithOptimedia, PR podporu má na starosti Publicis PR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *