banner_left
Reklama

Biatlonoví reprezentanti v televizní kampani

Hamé spustilo novou televizní kampaň s českými biatlonovými reprezentanty. Gabriela Soukalová, Ondřej Moravec a Michal Šlesingr jsou nyní hvězdami spotů, ve kterých si mezi tréninky pochutnávají na prémiových produktech Hamé – výběrových Extra jamech s vysokým podílem ovoce, Pražské šunce z řady Vynikající kvalita. A poprvé se v nich ukazuje také známá paštika Májka s novými recepturami a v novém skleněném obalu.

Nové televizní spoty, které Hamé v rámci kampaně nasadilo ve všech hlavních televizních stanicích, využívají dvojsmyslnost sportovního komentáře k propojení biatlonu a kvalitní stravy. Televizní spoty doprovází reklama v rozhlase, na internetu, v tisku a outdoor prezentace. Hamé nyní vyhlašuje také velkou soutěž pro všechny fanoušky biatlonu o zájezd na finále světového poháru v norském Oslu.

„Věříme, že spoty se budou líbit. Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ´na výsledku se určitě projeví taktika mazání´ nebo ´vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky. Našim biatlonovým reprezentantům přejeme jen samé úspěchy a budeme se jim snažit v tom všemožně pomoci,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. „Do sportovního marketingu se vracíme po několika letech. Mnozí si jistě pamatují naše úspěšné partnerství se zlínským hokejem. Spojením s biatlonem chceme demonstrovat, že jsme moderní firmou podporující aktivní životní styl a sport,“ doplňuje Marcela Mitáčková.

Hamé Soukalová

„Je to moje první zkušenost s natáčením velké televizní reklamy a musím říci, že mě to bavilo,“ vzpomíná na natáčení aktuálně vedoucí žena průběžného pořadí světového poháru Gabriela Soukalová, kterou režisér za její výkon pochválil.
„Jahodový džem mám v oblibě již od dětství, ráda ho snídám s chlebem. A když mám chuť na něco dobrého, sednu si třeba k televizi a dám si ho s piškoty,“ prozrazuje Gabriela Soukalová.

Také pro lídra mužského biatlonového týmu Ondřeje Moravce to bylo první podobné natáčení velké televizní reklamy. „Rozhodně to byla příjemná zkušenost, nikdy jsem nic takového nedělal, takže jsem si to i docela užil, jen to bylo trošku dlouhé. Zpočátku jsem byl při natáčení trošku nesvůj, ale postupem času to bylo lepší a lepší,“ popisuje své dojmy biatlonový reprezentant. „Myslím si že, reklama se bude líbit. Biatlon je teď celkem populární, takže tahle spolupráce bude rozhodně fungovat,“ dodává s úsměvem Ondřej Moravec.

„Trochu mě překvapilo, jak náročné takové natáčení je a co všechno musí režisér a jeho tým řešit. Důležité jsou i sebemenší detaily,“ připojuje se Michal Šlesingr. „S rodinou si kupujeme paštiky třeba na výlety do zahraničí – například na hory do Itálie. Je to pohodlné a rychlé, člověk nemusí nic vařit,“ doplňuje zkušený biatlonový reprezentant, který se po nedávné nemoci již naplno vrátil do kolotoče světového poháru.

Televizní spoty vznikly v režii Jakuba Hussara, držitele Bronzového lva z Cannes a mnoha dalších českých i mezinárodních profesních ocenění, celý koncept nové kampaně Hamé pak vyšel z dílny agentury Konektor. Jak upozorňuje prezident Českého svazu biatlonu Václav Fiřtík, „je to vlastně první velká reklamní kampaň spojená s českým biatlonem v historii.“

Nové spoty s biatlonisty můžete shlédnout zde: http://www.youtube.com/HameTV.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *