Reklama

Časopis Finmag si na billboardech utahuje z klišé

Čau lidi, rambohafík, bylo líp, Luftjarda, víčka… Ne, raději Finmag! Časopis, který odděluje signál od šumu. – Nová billboardová kampaň společenského dvouměsíčníku Finmag si takto utahuje z klišé, která se denně valí na konzumenty českých médií.

Editor Michal Kašpárek k tomu říká: „Zdůrazňujeme tímto způsobem, že máme prostor a čas na to jít do hloubky. Nemusíme zaplňovat papír pěnou dní, nabízíme čtenářům poctivé řemeslo a odstup, jakého se jim v proudu povrchních aktualit nedostává. Zpětná vazba nám potvrzuje, že jsou po takovém přístupu hladoví.“

Cílem kampaně je oslovit nové čtenáře, kteří se s papírovým časopisem ještě nesetkali. „Dosud jsme veškerou propagaci Finmagu realizovali pouze prostřednictvím online kanálů, primárně sociálních sítí. Dvacítka billboardů v širším centru Prahy je pro nás prvním krokem mimo svět, kde si snadno dohledáte každou konverzi, i proto jsme se tentokrát zaměřili především na posilování povědomí o Finmagu jako alternativním liberálním médiu, které se vymezuje proti jevům, projevům a lidem, z nichž občas zůstává rozum stát,“ dodává vydavatel Finmagu Martin Vlnas.
Vydavatelství Partners Media obnovilo papírový Finmag v roce 2015, od té doby narostl jeho náklad na 10 000 kusů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *