Reklama

V kampani dopravního podniku je řidičem Tomáš Matonoha

Agentura Saatchi & Saatchi ve spolupráci s kreativní produkční společností Yo’Mama připravily originální náborovou kampaň pro Sdružení dopravních podniků ČR. Potenciální uchazeče o práci řidičů autobusu oslovují skrze on-line videokampaň, ve které exceluje herec Tomáš Matonoha.

„Ženy ho milují a muži na něj tiše žárlí. Řidič autobusu, hrdina, kterým se můžete stát i vy!“ Odlehčená stylizace v podobě filmového traileru s Tomášem Matonohou v hlavní roli si klade za cíl pomoci dopravním podnikům, které se dlouhodobě potýkají s nedostatkem řidičů.

Komunikační koncept agentury Saatchi & Saatchi a kreativní a produkční zpracování společnosti Yo’Mama je od září k vidění na internetu. Videokampaň vznikala během srpna v prostorách dopravního depa v Praze na Kačerově.

„Zvolili jsme stylizaci filmového traileru, který je divácky atraktivní a vtipně vykresluje řidiče nejen jako nějakého chlápka za volantem, ale jako hrdinu, který se každý den stará o naše pohodlí a bezpečí,“ vysvětluje Michal Kraus, předseda Sdružení dopravních podniků ČR, a dodává: „Spolupráce s produkcí byla na velmi profesionální úrovni a velmi příjemná po lidské stránce.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *