Reklama

#DÍKYROSO: PUMA svou kampaní na rozloučenou vzdala hold Rosickému

Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku PUMA integrovanou kampaň oslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického, který se o víkendu velkolepě rozloučil s profesionální hráčskou kariérou na pražské Letné, kam dorazili jeho bývalí spoluhráči z londýnského Arsenalu, Dortmundu, České reprezentace a domácí Sparty.

“Puma spolupracuje s Tomášem Rosickým už od roku 2009, a proto jsme mu za to chtěli originálním způsobem poděkovat a zároveň mu veřejně vzdát hold za jeho nezapomenutelné výkony a velmi úspěšnou fotbalovou kariéru. Věřím, že se nám to kampaní #DÍKYROSO podařilo,” uvedla Zuzana Křivánková, Trade Marketing Manager společnosti PUMA pro Česko a Slovensko.

Kampaň se kromě sociálních sítí PUMA objevila necelé dva týdny před utkáním na CLV a dalších OOH formátech v centru Prahy, v rámci guerilla marketingu i na chodnících takřka po celém městě. Dále také jako instalace v OC Arkády Pankrác, kde vznikla síť slávy s dresy Tomáše Rosického a hesly vystihujícími důležité okamžiky jeho kariéry. Na stejná hesla mohli lidé narazit večer před utkáním v rámci guerilla videomappingu, který probíhal ve vybraných lokalitách hlavního města.

„Rosický sice získal v zahraničí označení „Malý Mozart“, my jsme ale v kampani akcentovali českou přezdívku „Rosa“, která je našim fanouškům bližší a více rezonuje,” vysvětlil Tom Hodboď, tvůrce konceptu a strategie kampaně, působící v Soulmates. Hlavní sdělení zakomponované do hashtagu tak začali fanoušci spontánně využívat na sociálních sítích před i během rozlučkového utkání O kreativní zpracování se v rámci agentury Soulmates postarali Design Director Charlie Isslander a Lead Designer Jaromír Květoň.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *