banner_left
banner_right
Reklama

Fio banka zahajuje další kampaň

Česká Fio banka letos navýšila počet svých klientů o více než 70 tisíc a aktuálně jejích služeb využívá již přes 400 tisíc osob. Odstartovala také další vlnu své reklamní kampaně.

Od začátku letošního roku projevilo zájem o bankovní služby bez poplatků, výhodné úvěrové produkty i online investiční služby Fio banky přes 70 tisíc klientů, což je desetiprocentní nárůst oproti stejnému období v roce 2013. Zvýšil se i počet lidí, kteří si převádějí účet ze své staré banky pomocí kodexu mobility. V červenci se jednalo o šestinásobek oproti květnu a celkový počet těch, kteří si nechali u svého Fio účtu nastavit trvalé příkazy a inkasa, přesáhl za prvních sedm měsíců roku 2014 celý loňský rok.

Nejvstřícnější banka roku 2013 a držitel 10 ocenění v soutěži Zlatá koruna 2014 pokračuje i v rozvoji svých služeb. V červnu Fio banka zavedla garantované sazby hypoték a v sprnu zlevnila příchozí i odchozí eurové platby. Do konce pak roku plánuje nabídnout svým klientům novou verzi internetového bankovnictví, jejímž cílem je zjednodušení ovládání nejčastěji používaných funkcí, modernizace vzhledu a přidání nových funkcí.

Fio banka

Služby Fio banky navíc podpoří reklamní kampaň, která poběží v televizi a na internetu od pondělí 25. srpna. Kromě čtyř spotů s Jakubem Kohákem v roli cizího bankéře Gigiho, které měli možnost diváci vidět na jaře, se představí také novinkový spot propagující kontokorenty k osobním i podnikatelským účtům a krátké sponzorské video.

„Změna banky je v poslední době zásadním tématem pro mnoho lidí. Jsme velmi rádi, že si velká část z nich vybírá pro správu svých financí právě Fio banku. I nadále chceme všem našim klientům poskytovat výhodné služby bez poplatků a navíc jim nabídnout novinky v podobě vylepšených kontokorentů nebo nového internetbankingu.,“ říká k tomu Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *