Reklama

CZC.cz spustil kampaň ve spolupráci s hvězdami české YouTube scény

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz v říjnu spustil kampaň na podporu 2v1 zařízení a dotykových konvertibilních notebooků, v rámci které probíhá soutěž o 8 dotykových zařízení v celkové hodnotě přes 110 000 Kč.

Vedle 8 youtuberů kampaň podpoří také bannerová reklama a propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram.

Po celou dobu trvání kampaně navíc v CZC.cz platí okamžitá sleva 500 Kč na všechny 2v1 zařízení a dotykové notebooky.

Veškerá komunikace směřuje na web czc.cz/chcidotyk, kde se zájemci dozví nejen veškeré potřebné informace, ale také zde naleznou produktové tipy na vybraná dotyková zařízení. Každý z youtuberů pak v rámci svých videí představuje jedno zařízení, jejichž společným jmenovatelem je procesor Intel a operační systém Windows. Promo kampaně proběhne celkem na 8 kanálech, mezi něž se postupně zařadí PedrosGame, Jirka Král, AtiShow, Vidrail, NaprostoRetardovany, Datel & Matěj, Artixekify a serialSEXPERTI.

czc_dotyk

O představená zařízení si všichni fanoušci mohou zasoutěžit na Facebooku CZC.cz nebo Instagramu. Stačí fotograficky ztvárnit, co si představují pod pojmem dotyk. Výslednou fotografii je třeba nahrát do soutěžní aplikace na Facebooku CZC.cz nebo ji umístit na Instagram s hashtagem #chcidotyk. V soutěži je celkem 8 dotykových zařízení od značek Lenovo, HP, Dell, Acer a Asus v celkové hodnotě přes 110 000 Kč.

Po celou dobu trvání kampaně, tedy od 9. října do 9. listopadu 2015, mohou navíc všichni zákazníci získat okamžitou slevu 500 Kč na libovolné 2v1 zařízení nebo dotykový konvertibilní notebook. Stačí do slevového pole v objednávce zadat heslo „chcidotyk“.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *