Public relations

Kampaň pro pojišťovnu GENERALI zajišťuje agentura Dorland

Pojišťovna GENERALI zahájila v květnu jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení, která proběhne v květnu a červnu. Kampaň připravila agentura DORLAND.

Motoristé mohou k povinnému ručení získat i další bonusy. V soutěži Mají možnost vyhrát např. auto šéfa GENERALI – Audi A6 – či povinné ručení na rok zdarma.

Kampaň zahrnuje také OOH (231 billboardů, 22 velkoformátových ploch – bigboardů a double bigboardů, 66 citylightů i 13 LED obrazovek), roadshow po sedmi krajských městech ČR zaměřená na bezpečnost silničního provozu (ve spolupráci s BESIP) nebo rozhlasový spot.

BB_Generali_-_Dorland

„V rámci kampaně jsme připravili také 30vteřinový spot na motivy kultovního filmu Pulp Fiction s dvorním dabérem Bruce Willise Alexejem Pyškem,“ doplňuje CEO agentury DORLAND Lucie Češpivová. Celkem 4153 spotů bude odvysíláno v celorepublikové rozhlasové síti na 43 rádiových stanicích. Chybět nebude ani prezentace kampaně na internetu, mj. na stránkách Seznam.cz, Blesk.cz či Auto.cz. Díky partnerství na roadshow s FTV Prima se objeví i na webových stránkách této celorepublikové televize.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!