ČSOB ukončila výběrové řízení na služby public relations pro banku (značky ČSOB a Poštovní spořitelna) a ČSOB Pojišťovnu, které vyhlásila v září loňského roku. Spolupráce začala probíhat se čtyřmi agenturami, a to Bison & Rose, Botticelli PR (stávající agentury) a nově Pleon Impact a Loosers.
„Jsem rád, že se model otevřeného tendru, kde o sobě účastníci vědí, osvědčil. Dobré bylo i nechat soutěžícím dost času na přípravu, i díky tomu měly nabídky v naprosté většině velmi dobrou kvalitu,“ říká Ivo Měšťánek, ředitel útvaru Externí komunikace a interní média ČSOB.
Aktuální přehled dodavatelů pro následující oblasti public relations: produktová komunikace banky ČSOB a Poštovní spořitelny – Bison & Rose (obhájili mandát), komunikace ČSOB Pojišťovny – Pleon Impact (nahradili AC&C PR), lifestyle média – Botticelli PR (obhájili mandát), poradce pro sociální média – Loosers (nová kategorie).
Výběrové řízení mělo otevřený charakter – ČSOB nejprve oslovila trh, posléze se zájemci účastnili společného debriefu. Celkový počet účastníků činil 23 agentur.
– red –