Média

Ve výběrovém řízení na poskytovatele PR služeb pro Pivovar ZUBR uspěla agentura Ariston PR

Novou PR agenturou přerovského pivovaru Zubr se stala pražská agentura Ariston PR. Ta bude pro pivovar od dubna 2013 zajišťovat komunikační a mediální služby. Dvoukolového výběrového řízení, které probíhalo od ledna 2013, se zúčastnilo 9 agentur.

„V letošním roce se chceme soustředit na budování image značky Zubr, posilování vnímání kvality našich produktů a upevnění naší pozice především v moravském regionu, proto jsme hledali partnera, který nám nabídne efektivní koncept Corporate Relations služeb,“ říká Ing. Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru a dodává: „Naše požadavky nejlépe splnila agentura Ariston PR, která představila komplexní a kreativní řešení komunikační strategie.“

Agentura Ariston PR by se měla primárně soustředit na komunikační aktivity pivovaru Zubr, a to jak na českém, tak postupně i na slovenském trhu.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *