Marketing

Marketing Management 2004: 5.ročník mezinárodního marketingového kongresu se uskuteční v SAZKA Areně

Mezinárodní marketingový kongres Marketing Management, pořádaný CIMA – Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, vstupuje do svého 5.ročníku. Výroční setkání top managerů, marketingových ředitelů a ostatních marketingových profesionálů ze všech odvětví národního hospodářství ČR a dalších reformních zemí se uskuteční 1.6.2004 ve vysoce atraktivním prostředí hypermoderní SAZKA Areny v Praze.

Po předchozích 4 úspěšných ročnících, zaměřených na hledání rovnováhy mezi globálním a lokálním (2000), zvyšování loajality zákazníků (2001), efektivní marketing (2002) a šance související se vstupem do EU (2003, se letošní kongres věnuje dalšímu zásadnímu tématu: „hledáním optimální rovnováhy mezi rozumem a citem, mozkem a srdcem v marketingu a managementu“. Téma letošního kongresu velmi těsně navazuje na předloňský, historicky zatím nejúspěšnější kongres. Ten prokázal, že efektivní marketing spočívá v důsledném a citlivém vyvažování „tvrdých“ parametrů a kreativity, informací a intuice, kvantitativních i kvalitativních zdrojů dat. V tomto směru bude také probíhat diskuse na kongresu Marketing Management 2004. Zásadní novinkou letošního kongresu je vystoupení klíčového řečníka. Hvězdou kongresu Marketing Management 2004 je guru nové generace evropského managementu Jonas Ridderstrale, autor knihy „Funky Business – Talent Makes Capital Dance“.

Zaznamenejte si termín 1.6.2004 do Vašich kalendářů a sledujte novinky z přípravy konference na www.marketingmanagement.cz. Odborným garantem kongresu je společnost Oracle Czech, generálním partnerem je GfK Praha. Hlavními mediálními partnery jsou týdeníky Strategie a EURO.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *