Finance

Indoorové sítě Boomerang Media s technologií BlueTooth

Společnost Czech Indoor Media, s.r.o. a provozovatel indoorových sítí Boomerang Media společnost SW-SWANA PRAHA, spol. s r.o. poskytovatel služby BlueTo se dohodly na partnerské spolupráci. Společnost Czech Indoor Media, s.r.o. a provozovatel indoorových sítí Boomerang Media společnost SW-SWANA PRAHA, spol. s r.o. poskytovatel služby BlueTo, jejímž prostřednictvím je možnost zasílat multimediální motivy na mobilní zařízení, vybavené technologií Bluetooth (telefony a PDA), se dohodly na partnerské spolupráci a od 1.8.2007 společně nabízejí spojení tradiční a efektivní služby posterů a technologie Bluetooth.

Od 1.8.2007 tak vzniknou tři základní sítě posterů vybavených touto technologií umožňující rozesílání motivů v síti multikin, barů a restaurací a v síti fitness center, kde společnost Czech Indoor Media působí již řadu let. Společnost Czech Indoor Media, s.r.o. vlastní indoorové sítě Boomerang . Tato značka působí již více než 10 let na našem trhuMedia v oblasti out-of-home médií. Do portfolia jejích médií patří nejznámější Boomerang Free Cards (pohlednice), ale i plakáty velikostí A2 ,A3 , B1 a prosvětlené ABRI vitríny v barech, klubech, kinech, fitness centrech a kadeřnických salonech. Czech Indoor Media je zárukou kvality v široké oblasti indoorové komunikace a jejích médií pravidelně ve svých kampaních využívají značky jako Vodafone, Pfanner, Henkel, Martini, T-Mobile, Sony-Ericsson, Telefónica O2 a další.

Společnost SW-SWANA PRAHA, spol. s r.o. je nejúspěšnějším poskytovatelem služeb na bázi Bluetooth technologie v ČR. Jako první v ČR uspořádala Bluetooth kampaň již v dubnu roku 2006 na konferenci LinuxExpo2006, kdy uvedla oficiálně službu pod obchodním názvem BlueTo. Od této doby má na svém kontě 15 realizovaných kampaní, při kterých bylo rozesláno více než 100 tis. multimediálních motivů. V rámci těchto kampaní byly rozesílány nejen textové informace, ale společnost má zkušenosti s odesíláním motivů ve formátu audio, video, animovaných obrázků nebo kalendářových položek či vizitek.

Mezi zákazníky, kteří využili služeb BlueTo, patří společnosti s různým zaměření, jedná se např. o společnosti Lancia, Nokia, Veletrhy Brno, Village Cinemas, Esteé Lauder, apod.. Službu BlueTo je společnost schopna poskytovat nejen na celém území ČR, ale i na Slovensku.

– red –

Čtěte také