Internet

Jednodenní antivalentýnská kampaň byla neobvykle úspěšná

Komunikační agentura ILIKETHIS! společně s Realitkou České spořitelny spustili u únoru na homepage Centrum.cz jednodenní bannerovou antivalentýnskou kampaň na stránky www.velka-laska.cz. Jednalo se o velmi viditelný formát banneru, zvaný opona, který byl nebývale úspěšný. Ve srovnání s kampaněmi na stejné pozici měl banner více než sedmkrát větší úspěšnost zaujetí (měřeno poměrem shlédnutí a kliknutí), než byl průměr všech kampaní z posledních více než deseti týdnů.

Webové stránky www.velka-laska.cz, které jsou virálním zážitkovým webem Realitky České spořitelny, zaznamenaly díky této jednodenní kampani 23 488 unikátních návštěvníků za jediný den. Během dvou dnů zaslalo svůj příspěvek do soutěže téměř 100 návštěvníků stránek, přičemž uzávěrka soutěže je až 14. března 2008. Bannerová kampaň probíhala kromě serveru www.centrum.cz i na serveru www.seznam.cz, kde výsledky byly rovněž velmi dobré..

„Hlavním úspěchem naší jednodenní kampaně byla v prvé řadě negace valentýnského tématu, které se na uživatele valilo už celý týden ze všech médií“, uvádí Marek Prchal, team leader kreativního oddělení společnosti ILIKETHIS!, spol. s r.o.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *