Průmysl

Et netera nasadila Google Analytics na weby O2

Společnost ET NETERA, přední český dodavatel e-business řešení, nasadila na weby společnosti Teléfonica O2 software na analýzu chování návštěvníků – Google Analytics. Svým rozsahem a komplexností je toto nasazení Google Analytics jedním z největších v České republice.

Hned několik faktorů určilo tak vysokou míru komplikovanosti celého projektu. V první řadě to byl rozsah nasazení. Celkem dvanáct webových prezentací a aplikací čítá desetitisíce stránek, na které nahlížíme prostřednictvím více než čtyřiceti různě filtrovaných profilů a desítek samostatných konverzních cílů. „Myslím, že jsme v tomto projektu vytěžili na 100% všechny možnosti, které Google Analytics nabízí,“ řekl Jiří Štěpán, Client Solutions Manager společnosti Et netera a.s. Bylo to také například nastavení sledování chování uživatelů uvnitř flashových webů či sledování cílů a nákupů s využitím virtuálních stránek (na stejné URL uživatel může provést akce, které se standardně v analytických nástrojích nezobrazí).

Skutečným oříškem bylo zejména nastavit sledování chování a pohybu uživatelů napříč všemi doménami i přes rozdílné technologie jednotlivých aplikací a řadu redirectů při přechodech mezi nimi (Telefonice O2 to nyní umožňuje například sledovat, kolik z lidí oslovených on-line kampaní přišlo na hlavní stránky a pokračovalo dále do e-shopu a tam provedlo nákup.) „Mohu říci, že Et netera udělala pro kvalitní měření opravdu všechno. Tak sofistikovaný měřící kód jsem ještě v žádné implementaci Google Analytics neviděl,“ řekl Filip Hráček, Account Strategist společnosti Google Czech Republic.

„Díky tomuto komplexnímu nasazení Google Analytics můžeme nyní lépe sledovat, jak úspěšná byla která kampaň, kde jsou eventuelní bariéry pro uživatele a snadněji pak dále pracovat na vylepšeních,“ řekl Andrew Winkel, Interactive Media Manager společnosti Telefónica O2.

-red-

Čtěte také