Průmysl

Speciální motivační systém dohlíží nad službami promotérů

Agentura Promoteri.eu se rozhodla zakročit a bojovat za profesionalizaci promotérů, jejichž pracovní náplní je podpora prodeje. Chce skoncovat s nekompetentními promotéry na předváděcích akcích, kteří o produktu nebo službě nevědí zdaleka tolik, aby je dokázali profesionálně nabídnout osloveným potenciálním zákazníkům.

Nově zavedený pětisložkový motivační systém v agentuře Promoteri.eu sleduje jednotlivé výkony promotérů a hostesek. Na jejich základě je promotérům stanovena mzda, která se skládá ze:

1. základního platu;
2. pohyblivé části vymezené klíčovými ukazateli výkonnosti (tzv. KPI indikátory);
3. hodnosti;
4. bonusů za prodej;
5. soutěže o tři nejlepší promotéry v daném měsíci.

Na přípravě motivačního systému se podílela Masarykova univerzita v Brně.

promoteri-odznacky

Motivační systém
Promotér má v agentuře Promoteri.eu jasně stanovená a měřitelná KPI kritéria, za jejichž plnění získává body a následně vyšší hodnost. V případě neplnění kritéria KPI jsou mu udělené body odebírány. Jednotlivé hodnosti promotérů vyjadřují barevně odlišené odznáčky – Expert (modrý), Professional (oranžový), Junior (bílý). „Svým partnerům chceme poskytovat dobře motivované a disciplinované promotéry, kteří podávají za všech okolností nejlepší výkony. Odznáčky jsou vhodným hodnotícím kritériem. Již nyní s nimi máme velmi dobrou zkušenost, protože na základě jejich viditelnosti jsou promotéři mezi sebou motivováni k profesionálnímu růstu a soutěživosti,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Bonusy za prodej a soutěže
Neméně podstatnou částí motivačního systému je bonusová složka, která své uplatnění najde v případě prodejních akcí, a tvoří ji odměny, jež promotér získá na základě reálně prodaných produktů. Pomyslnou třešničkou na dortu v hodnocení je motivační soutěž. Na základě hodnoty uzavřených prodejů v kalendářním měsíci tři z promotérů získají speciální odměny. „Pevně věřím, že tento systém nám přinese nejen větší kredibilitu, ale stanoví i nové úrovně pro profesionalizaci promotérského byznysu v České republice. To se může podařit jedině zavedením propracovaného odměňovacího systému, který klade důraz na dodržování pracovních úkolů,“ dodal Vít Krčmář.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *