banner_left
banner_right
Průmysl

Speciální motivační systém dohlíží nad službami promotérů

Agentura Promoteri.eu se rozhodla zakročit a bojovat za profesionalizaci promotérů, jejichž pracovní náplní je podpora prodeje. Chce skoncovat s nekompetentními promotéry na předváděcích akcích, kteří o produktu nebo službě nevědí zdaleka tolik, aby je dokázali profesionálně nabídnout osloveným potenciálním zákazníkům.

Nově zavedený pětisložkový motivační systém v agentuře Promoteri.eu sleduje jednotlivé výkony promotérů a hostesek. Na jejich základě je promotérům stanovena mzda, která se skládá ze:

1. základního platu;
2. pohyblivé části vymezené klíčovými ukazateli výkonnosti (tzv. KPI indikátory);
3. hodnosti;
4. bonusů za prodej;
5. soutěže o tři nejlepší promotéry v daném měsíci.

Na přípravě motivačního systému se podílela Masarykova univerzita v Brně.

promoteri-odznacky

Motivační systém
Promotér má v agentuře Promoteri.eu jasně stanovená a měřitelná KPI kritéria, za jejichž plnění získává body a následně vyšší hodnost. V případě neplnění kritéria KPI jsou mu udělené body odebírány. Jednotlivé hodnosti promotérů vyjadřují barevně odlišené odznáčky – Expert (modrý), Professional (oranžový), Junior (bílý). „Svým partnerům chceme poskytovat dobře motivované a disciplinované promotéry, kteří podávají za všech okolností nejlepší výkony. Odznáčky jsou vhodným hodnotícím kritériem. Již nyní s nimi máme velmi dobrou zkušenost, protože na základě jejich viditelnosti jsou promotéři mezi sebou motivováni k profesionálnímu růstu a soutěživosti,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Bonusy za prodej a soutěže
Neméně podstatnou částí motivačního systému je bonusová složka, která své uplatnění najde v případě prodejních akcí, a tvoří ji odměny, jež promotér získá na základě reálně prodaných produktů. Pomyslnou třešničkou na dortu v hodnocení je motivační soutěž. Na základě hodnoty uzavřených prodejů v kalendářním měsíci tři z promotérů získají speciální odměny. „Pevně věřím, že tento systém nám přinese nejen větší kredibilitu, ale stanoví i nové úrovně pro profesionalizaci promotérského byznysu v České republice. To se může podařit jedině zavedením propracovaného odměňovacího systému, který klade důraz na dodržování pracovních úkolů,“ dodal Vít Krčmář.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *