Komunikace

V komunikační skupině Mather vzniká samostatná divize Mather Sport

Začátkem prosince vznikla v komunikační skupině Mather samostatná divize Mather Sport. Nová divize bude dále rozvíjet sportovní projekty jako jsou například Zentiva Primátorky, Patria Direct Jizerská 50 nebo SKI TOUR. Mezi klienty Mather Sport, pro které připravuje tzv. aktivaci sponzoringu, patří Česká pojišťovna (extraliga ledního hokeje), O2 (snowboarding, ELH), Patria Direct a nově i Škoda Auto a skupina ČEZ. Mather Sport, který bude pod gescí Marka Tesaře, Managing Directora Mather Activation, povede Phillip Parun, který přišel z PP Group.

Sportovnímu marketingu se Mather Activation věnuje již šest let. K důvodům založení samostatné divize Mather Sport řekl Marek Tesař, Managing Director Mather Activation: „Cítíme v tomto oboru velkou příležitost, a to především díky našim zkušenostem s realizací sponzoringových projektů klientů i vlastních sportovních akcí. Důraz na maximální efektivitu vynaložených prostředků v kontextu s byznysem partnera je to, co dnes vyhrává. Dále je jasné, že v této době je i tlak na sportovní kluby nebo svazy, aby dokázaly nabídnout případným partnerům zajímavé marketingové platformy. A proto naše nová divize.“

„Mather Sport nabízí společnostem ucelené řešení jak přejít od pouhého umístění loga na dres hráče ke skutečné aktivaci sponzoringu. Našim cílem je růst marketingové hodnoty současných projektů, ale i hledání podobných příležitostí v jiných sportovních odvětvích než doposud,“ dodává ke službám Mather Sport Phillip Parun, Division Director.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *