Reklama

MOL v zimní kampani láká na Renault Clio Hybrid

MOL Česká republika vstupuje do zimní sezóny s novou tříměsíční kampaní, jejímž základním prvkem bude soutěž o více než 2000 cen a hlavní výhra v podobě Renaultu Clio RS Line s hybridním pohonem.

Kampaň zaměřená na zimní paliva na čerpacích stanicích MOL startuje v prosinci na POS a poběží až do konce února 2021. Vizuály a další mediální formáty adaptované agenturou WMC GREY se objeví na POS materiálech na stanicích, v televizi, rádiu, online prostředí a na OOH plochách. Marketingové aktivity budou podpořeny také PR komunikací.

Do soutěže, jejímž hlavním partnerem je společnost Renault Česká republika, se může zapojit každý, kdo na čerpacích stanicích MOL natankuje 25 litrů jakéhokoliv paliva a vloží kód z účtenky. Během tří měsíců, kdy kampaň poběží, bude každý den slosováno 26 výherců. Kdo se stane majitelem hlavní výhry v podobě hybridního automobilu Renault Clio RS LINE E-TECH 140, se soutěžící dozví po ukončení kampaně v únoru.

„Zákazníky pravidelně odměňujeme za jejich loajalitu v rámci sezónních soutěží. Tentokrát jsme jako hlavní výhru zvolili hybridní automobil značky Renault – sportovní model s ohledem na životní prostředí. Věříme, že zákazníky potěší i řada vedlejších cen, mezi které patří např. nabité palivové karty a vouchery na občerstvení či mycí služby,“ dodává Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *