Reklama

MOL vstupuje do léta s oblíbenou kampaní „Natankuj a vyhraj”

MOL Česká republika na počátku července nasadila kampaň v již tradičním konceptu „Natankuj a vyhraj”. Až do 30. září budou moci zákazníci MOL soutěžit o více než 1500 hodnotných cen a hlavní výhry v podobě 9 skútrů Lambretta a pětileté zásoby paliva.

Kampaň poběží v TV, na online kanálech MOL a OOH plochách v blízkosti čerpacích stanic.

Kampaň s velkou letní soutěží odstartovala začátkem prázdnin. Po celou dobu tříměsíční kampaně se řidiči, kteří na stanici MOL natankují alespoň 25 litrů jakéhokoliv paliva, mohou účastnit soutěže o exkluzivní výhry. Mezi ně patří skútry světoznámé italské značky Lambretta, palivo na 5 let zdarma, a dále také vedlejší ceny jako např. palivové karty v hodnotě 1000 – 5000 Kč či vouchery na mycí program. Do soutěže se lze zapojit zasláním unikátního kódu z účtenky prostřednictvím SMS nebo webu www.jezdinamol.cz.

„Kampaň ’Natankuj a vyhraj’ se stala již tradiční aktivitou, kterou díky skvělé odezvě pořádáme již třetím rokem. Soutěží chceme zákazníkům vyjádřit dík za pravidelné využívání našich služeb a odměnit je za jejich loajalitu,” říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Heslo „Natankuj a vyhraj” se po celé tři měsíce bude objevovat na televizních obrazovkách, sociálních sítích MOL i billboardech a poutačích na čerpacích stanicích MOL. Adaptaci televizních spotů a klíčových vizuálů ke kampani připravila kreativní agentura WMC/Grey.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *