Reklama

Nestlé startuje kampaň „Přiznání rodičů“

Potravinářská společnost Nestlé rozšiřuje svou řadu BIO kapsiček pro děti. Stálice jablko a hruška doplní dvě novinky – 100 % Mango a Dýně s banánem a mrkví. S uvedením nových produktů na trh se pojí marketingová kampaň, jejímž cílem je zviditelnění BIO produktů značky a vyzdvižení praktičnosti dětské výživy v kapsičkách.

„Rodičovství rozhodně není procházka růžovým sadem. Chceme ukázat, že chápeme problémy dnešních rodičů a nabízíme jim praktický produkt, který se stane jejich přítelem v časové tísni. I proto jsme se rozhodli kampaň postavit na přiznání rodičů a komunikaci na sociálních sítích propojit hashtagem #BioKPZ,“ vysvětluje Anna Kotarbová, Digital Specialist Nestlé Infant Nutrition.

Kampaň běží do 16. května v Česku i na Slovensku. Hlavními komunikačními kanály budou sociální sítě Facebook a Instagram, kde značka využije především formát krátkých videí popisujících vtipnou formou reálné situace rodičů. Od 9. května spustí značka na Facebooku Nestlé baby soutěž o týdenní zásobu BIO kapsiček.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *