Reklama

Novou globální kampaň pro značku Baťa připravil McCann Prague

Agentura McCann Prague připravila pro společnost Baťa novou globální kampaň, která se do konce března spustí v 51 zemích po celém světě. K vidění bude v obchodech Baťa, on-line a ve 12 zemích také v televizi.

Kampaň ke spotřebitelům komunikuje technologii Baťa Insolia, která v botách s podpatky lépe rozkládá váhu a umožňuje tak jejich pohodlnější nošení. Podle studií je tak mohou ženy nosit až třikrát déle a předejít nejenom bolestem, ale také otlakům, deformacím chodidel a nadměrnému namáhání kolen.

„Baťa dlouhodobě usiluje o to, aby ženy silněji prosazovaly svoje potřeby a nenechaly se omezovat tlakem svého okolí a genderovými stereotypy. Na této myšlence stojí celý kreativní koncept „& jsem s tím v pohodě“, který globálně používáme pro zastřešení našich kampaní, a kolekce Insolia je pro nás jednou z nejdůležitějších,“ říká Jana Barbati Chadová, marketingová ředitelka Bata the Brand Worldwide.

bata_insolia

Nová kampaň vypráví ve spotu příběh ženy, která je tak nadšena pohodlím lodiček Baťa Insolia, že se při jejich zkoušení zcela zapomene a neuvědomí si, že už není v obchodě. Za její přípravou stojí téměř výhradně ženský tým. Na straně klienta Jana Barbati Chadová, agenturní client service tým vedla Hana Prokopová s Laurou Havlovou, art direkci zajistila Lenka Sobotková a Lucie Gazdošová, spot natočila režisérka Paulína Mačáková. Téměř jediný muž v realizačním týmu je dvorní fotograf značky Baťa Pavel Hejný.

Čtěte také