Reklama

Nová on-line kampaň vrací limitovanou edici Fidorky

Značka Fidorka z portfolia Mondelez dnes představuje novou digitální kampaň k podpoře prodeje limitované edice Fidorky s karamelovou příchutí v mléčné čokoládě.

Komunikace proběhne na sociálních sítích, dále bude podpořena bannerovou reklamou a kampaní na YouTube s odkazem na soutěžní webové stránky www.vykutalenarostarna.cz, ve slovenské verzi pak www.vykotulanesibalstvo.sk. Zde si návštěvníci připomenou návrat šestice hrdinů – Rošťáka, Romantičky, Šviháka, Stydlínky, Pohodáře a Frajera, kteří jsou symbolem obalů této limitované edice Fidorky. V průběhu šesti týdenních kol budou mít soutěžící šanci postupně vyhrát Fidorky s jedním ze šesti hrdinů splněním dvou rošťáckých úkolů.

„Fidorka dlouhodobě patří mezi oblíbené české tradiční značky. Při aktivaci prodeje limitovaných edicí chceme našim zákazníkům přinést vždy něco nového a hravého,“ uvedla Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka. Tentokrát jsme pro ně připravili další vykutálenou soutěž, během které nám mohou ukázat také svou vlastní kreativitu, a věříme, že se při ní i pobaví. Karamelová příchuť si už v minulosti získala své příznivce, vsadili jsme proto na ni i pro příští půlrok,“ dodává.

fidorka_karamel

Limitovaná edice Fidorky s karamelovou příchutí v mléčné čokoládě střídá Fidorku kávovou a v běžném prodeji ji bude možné zakoupit příštích šest měsíců. Doplní tak stálé portfolio produktů této značky pro české a slovenské zákazníky, Fidorku hořkou s oříškovou nebo čokoládovou náplní, Fidorku mléčnou s oříškovou náplní či kokosem a Fidorku bílou s čokoládovou náplní.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *