Společnost Hornbach představuje novou marketingovou kampaň s názvem „Oli objevuje“, jejímž cílem je ukázat kutilům i profesionálním stavitelům, jaká je přidaná hodnota projektových marketů Hornbach.
Koncept nové komunikační kampaně, jenž svým laděním a provedením oslovuje zejména mladší skupinu kutilů, již tradičně vznikl v reklamní agentuře HEIMAT v Německu. Webová microsite pochází z dílny webguerillas, o lokalizaci v České republice na Slovensku se postaralo místní marketingové oddělení Hornbachu.
Kampaň, která zahrnuje deset 10 vteřinových spotů, je v ČR nasazena od 8. června. Čtyři hlavní běží na TV Nova, Prima Cool/Zoom, České televizi a jsou umístěny na webech s vysokou návštěvností, ze kterých jsou uživatelé přesměrováni na microsite Hornbachu obsahující všech 10 spotů v animované prohlídce. Televizní a online propagaci dále doprovází outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje a na sociálních sítích projektového marketu Hornbach.