banner_left
banner_right
Reklama

Pepsi spustila soutěž Leť, kam chceš

Od 3. listopadu do 28. prosince 2014 bude probíhat závěrečná kampaň letošního roku, která lidem splní představu o ideální dovolené. Zároveň tímto projektem tuzemská pobočka PepsiCo nabízí svým zákazníkům možnost, jak si užít zimu „po svém“, tedy i zcela mimo zažité představy, a podporuje tak hravou formou hlavní claim Pepsi „Live for now“.

Zákazníci mohou v uvedeném období sbírat žlutá víčka lahví označených speciální soutěžní etiketou těchto čtyř značek z portfolia PepsiCo: Pepsi (také ve verzi Pepsi Max a Pepsi Light), Mirinda (pomeranč i citron), 7UP a Evervess (tonic). Víčka obsahují unikátní kódy, které zákazník zadá do webové aplikace na www.letkamchces.cz a sbírá tak kilometry. Denní výhrou je víkend pro dva v ČR, týdenní výhra je v celkové hodnotě 40 000 Kč a absolutní vítěz, který nasbírá nejvíce kilometrů, získá cenu v hodnotě 150 000 Kč. Týdenní i hlavní výhra budou sloužit k nákupu letenek, jízdenek, ubytování, zájezdu cestovní kanceláře či úhradu jakéhokoli jiného způsobu cestování dle konkrétních přání výherců. Hlavní cena bude slavnostně předána ve druhé polovině ledna.

pepsi_letkamchces

Na kampani „Leť, kam chceš“ spolupracuje agentura Mark BBDO, která je současně realizátorem digitální části kampaně. Kampaň kromě toho podpoří silná in store visibilita, a také tag on, který se od počátku listopadu objeví v TV spotech.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *