banner_left
banner_right
Reklama

Procter & Gamble uvádí film „Pick Them Back Up“ („Pomozte jim se zvednout“)

Jeden měsíc před zahájením Zimních olympijských her uvedla společnost Procter & Gamble, která je světovým partnerem Olympijských her a společností nabízející řadu značek pro každodenní použití, jako např. Blend-A-Med, Ambi Pur nebo Duracell, na internetu krátký film a novou reklamu pod názvem „Pick Them Back Up” („Pomozte jim se zvednout“).

Tento film navazuje na průlomový klip společnosti nazvaný „Best Job” („Nejlepší práce“), který měl premiéru u příležitosti Olympijských her v Londýně v roce 2012 a který na internetu vidělo více než 19 miliónů uživatelů. Společnost dále vyjádřila svou podporu matkám vyhlášením kampaně P&G Family Home (Rodinný dům P&G), v jejímž rámci budou značky P&G pomáhat a sloužit všem matkám a rodinám olympioniků soutěžících v Soči.

P&G staví na úspěchu oceňovaných krátkých filmů „Best Job“ („Nejlepší práce“) a „Kids“ („Děti“) a uvádí svůj nejnovější film v rámci kampaně „Thank You Mom“ („Díky, mami“) nazvaný „Pick Them Back Up“ („Pomozte jim se zvednout“) Tento nový film oslavuje matky, které jsou vždy připraveny zvednout své dítě, když upadne, a povzbudit ho, aby to zkusilo znovu. Vypráví příběh čtyř matek sportovců z celého světa a ukazuje cestu těchto sportovců k dosažení jejich snů a významnou roli, kterou na této cestě sehrály jejich matky.

Klip: http://www.youtube.com/user/ProcterGamble?feature=watch

„Jak jsou postupně zveřejňovány oficiální nominace, obracejí se všechny zraky ke sportovcům v Soči 2014,“ říká Marek Kapuściński, viceprezident P&G pro střední Evropu ze společnosti P&G. „Ale značky jako Pampers, Ariel nebo Tide nestojí u cílové pásky, tyto značky nás doprovázejí na naší každodenní cestě. Podle našeho názoru neexistuje dojemnější příběh, než příběh matky, která pomáhá svému dítěti dosáhnout jeho cílů, bez ohledu na to, jaké překážky mu stojí v cestě. A právě proto jsme se rozhodli využít tento moment k oslavě těch, kdo sportovcům pomohli dostat se tam, kde dnes jsou – jejich matek.“

Eva Sáblíková

Eva Sáblíková, říká: „Když jsem tu reklamu viděla poprvé, hned jsem si vzpomněla, jak se Martina začínala učit bruslit. Je pravda, že děti musejí v životě znovu a znovu padat a úkolem nás, matek, je zvednout je, oprášit a poslat je, aby to zkusily znovu!“

Film „Pick Them Back Up“ se bude vysílat také ve zkrácené verzi jako televizní reklama ve více než 20 zemích na celém světě. Ve filmu zazní hudba Lodovica Einaudiho, světově známého skladatele, který byl také autorem hudby k filmu „Best Job“. Einaudiho hudba je známá svou emotivností a nenucenou lyričností a jeho nová skladba evokuje lásku, vášeň a oddanost, kterou matky pociťují ke svým dětem.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *