Reklama

Sklizeno a McCann Prague propagují opravdovou zeleninu

McCann Prague přinesl koncem února novou kampaň pro klienta Sklizeno. Jejím úkolem je primárně apelovat na kvalitu potravin, jež prodejny Sklizeno nabízejí. Kampaň tedy cílí primárně na lidi, kterým jde o to, co jedí. Jasným příkladem bývají rodiny s dětmi.

Každý rodič chce pro své dítě to nejlepší, a pokud jde o jídlo, platí to dvojnásob. Na druhou stranu vztah dětí k zelenině, symbolu zdraví, nebývá většinou zrovna pozitivní. Právě to bylo hlavní inspirací pro samotné ztvárnění kampaně.

„Víme, že vztah dětí k zelenině není zrovna přátelský. A pokud se jedná o super kvalitní zeleninu, půjde pak o čistou nenávist. A tu jsme se rozhodli v dětském pojetí v naší kampani ztvárnit a ukázat tak rodičům, že zelenina ze Sklizeno je ta nejopravdovější zelenina,” říká Klára Palmer, kreativní ředitelka z McCann Prague.

Kampaň je v těchto dnech k vidění v outdooru (CLV/digi CLV) a v tiskových médiích. Nejenom v metru tak tedy potkáte obrázky spoutané čerstvé mrkve na dětské železniční trati nebo třeba prošitou hlávku zelí. Plánují se další instore aktivity i další vlny kampaně s dále rozvinutým tématem kvality složení a původu potravin.

O samotné focení vizuálu se postaral Pavel Hejný a produkce Creative Embassy. Za McCann Prague měl kreativní zpracování na starost tým Kláry Palmer ve složení Ondřej Kroupa (art director), Ivan Soukup (copywriter), za account Lucie Srbková a Šárka Veselá.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *