Reklama

Tipsport v kampani na hokejovém MS 2015

Tipsport nabízí během hokejového MS 2015 stávajícím i novým klientům několik mimořádných marketingových akcí. Například vstupní bonus pro nové klienty se zvýší až na 50 000 korun.

„Sázky uzavřené na pobočkách jsou během hokejového mistrovství bez manipulačního poplatku, což představuje doslova převratnou novinku v historii kurzového sázení,“ dodává mluvčí Tipsportu Jiří Hadrava. Svým klientům nabídne Tipsport dále řadu zajímavých soutěží. Například Hokejový maraton má dotaci 1 000 000 korun, soutěžit se bude také o zájezdy, elektroniku a celkem 2 000 hokejových dresů českého národního týmu.

Kampaň zahrnuje dále vysílání sponzorských vzkazů v režii Petra
Čtvrtníčka, ve kterých si zahrál i trenér českého národního
týmu Vladimír Růžička. Spoty jsou vysílány ve třech variantách
v televizi (ČT 1, ČT Sport a Nova Sport), v online prostředí pak v
podobě prerollů a videobannerů. Součástí hokejové kampaně je
také outdoorová prezentace a online i offline reklama, která
tematicky vychází z motivů sponzorských vzkazů.

tipsport

Podle prvních odhadů Tipsportu bude letošní MS z pohledu přijatých
sázek rekordní. „Jestliže jsme loni přijali sázky za 280 milionů
korun, mohly by se sázky letos vyšplhat až na dvojnásobek,“
doplňuje mluvčí Tipsportu Jiří Hadrava.

Čtěte také