Reklama

Twitter rozšířil možnosti reklamy pro všechny účty

Twitter se řadí mezi TOP5 největších sociálních sítí v České republice. U nás ho aktuálně využívá něco mezi 300 až 400 tisíci uživatelů (aktivních účtů). Pro srovnání na celém světě jich má Twitter celkem 300 miliónů.

Přestože ho nedávno předskočil Instagram, stále se jedná o velmi zajímavou platformu zejména kvůli typům uživatelů a rychlosti šíření informací.

Začátkem září navíc Twitter otevřel reklamu pro všechny účty i v České republice. Díky je možné nyní inzerovat i po menších částkách skrze bidding systém a není nutné nakupovat reklamu přímo u Twitteru – stačí jednoduše otevřít Twitter Ads a začít inzerovat.

Jaké jsou typy reklam?
Na Twitteru lze promovat 3 typy reklam – tweety, videa a twitter karty. Sponzorované tweety vypadají stejně jako klasické tweety, pouze mají svou funkci. Tweety mohou nést nejen texty, ale i fotografii či odkaz. Videa dokážou doručit požadovanou informaci ve více interaktivním pojetí. Twitter karty pak nabízí kombinaci více možností – například zaujetí fanouška skrze tweet s videem z YouTube, sběr emailů skrze odkaz na speciální dopadovou stránku, atd. Twitter karty navíc nabízejí možnost přidání call-to-action tlačítka (výběrem z 24 možností nebo napsáním si vlastní výzvy).

Všechny reklamy mají velmi přehledné analytiky. Výsledky lze vyhodnocovat na základě všech oblastí, které lze nastavit při segmentaci cílového publika. Nechybí ani možnost exportu.

Jaké jsou funkce reklam?

Twitter nabízí celkem 6 funkcí reklam. Základní variantou je náběr followerů a rozšiřování fanouškovské základny. Druhou variantou je vedení kliků na webové stránky. Díky speciálním pixelům je možné sledovat i konverze na webu, což ocení zejména eshopy nebo služby, které se potřebují změřit například na konverzní poměr přihlášení k odběru newsletterů. Třetí možností je zobrazení tweetu na základě co největšího zásahu publika. Twitter nabízí také podporu pro instalaci aplikací, zapojení videa a Twitter Leads. Ty lze využívat při sběru emailů zainteresovaných uživatelů. Funkcí je tedy požehnaně, a každá firma tak může otestovat, co jí funguje na danou službu či produkt nejlépe.

Jak lze cílit?
Právě cílení je na Twitteru jedno z nejzajímavějších. Mimo klasické cílení na demografické údaje či zájmy uživatelů, lze cílit přímo na followery určitých účtů.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *