Reklama

Vodafone pomocí své platformy #jetovtobě umožní mladým vyzkoušet si práci z budoucnosti

Přemýšleli jste někdy, co budete dělat za pět, deset, patnáct, dvacet let? Výzkum společnosti DELL říká, že 85 % pozic, které budou existovat v roce 2030, zatím ještě nevzniklo. To není zas tak daleká budoucnost. Zároveň je jasné, že systém českého školství na to aktuálně není připraven.

Proto agentura McCann Prague nachystala pro Vodafone novou vlnu dlouhodobé kampaně #jetovtobě nazvanou Future Jobs. Ta umožní mladým nadšencům vyzkoušet si za dozoru zkušených profesionálů své potenciální budoucí zaměstnání.

Celou kampaň provází komunikace na stránkách Vodafonu a na webu www.jetovtobe.cz. Hlavním pilířem kampaně jsou však sociální sítě od Facebooku přes Instagram až po YouTube a další kanály, a to ať už společnosti Vodafone, nebo jejích jednotlivých ambasadorů. Vodafone se mimo jiné stal partnerem letošního ročníku festivalu Future Port Prague, který se uskuteční letos v září. Televize Óčko navíc doplní komunikaci pořadem o „future jobs“.

Kreativní koncept a jeho exekuci má na svědomí početný tým agentury McCann Prague v čele s group creative directorem Filipem Kuklou a digital creative directorem Martinem Svetlíkem. Natáčení spotu a příprava reklamních materiálů se uskutečnila v průběhu jedné červencové noci v industriálním prostoru bývalé papírny Perla ve Vraném nad Vltavou. Celý koncept projektu navíc podtrhuje fakt, že byl spot režírován jedním z letošních finalistů soutěže Young Directors Matyášem Fárou (Armada Films), který zcela splnil očekávání agentury i klienta. Vizuály ke kampani na sociálních sítích fotil Patrik Klema z McCann Prague. Kampaň #jetovtobě – Future Jobs startuje spolu s první výzvou koncem července. Postupně pak během roku budou přicházet další výzvy.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *