Reklama

Vodafone v nové kampani pokračuje s podporou Turbo Internetu

Po úspěšné první fázi kampaně využívající reálné charaktery z obce Ratměřice, pokračuje komunikace tentokrát z Nespek a Albrechtic nad Vltavou. Posláním kampaně je ukázat lidem, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice.

Šíření Turbo Internetu Vodafone v kampani demonstruje tím, že hlavní představitelky vyjíždějí z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti Vodafone znovu využívá reálná místa a jejich skutečné obyvatele. Režie televizních spotů se ujal opět Roman Valent. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Kampaň poběží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.

Vodafone v nové kampani pokračuje s podporou Turbo Internetu

Podporu šíření Turbo Internetu do všech koutů republiky Vodafone v kampani demonstruje využitím lokalizace billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, existuje tak 48 mutací. Kromě toho vyjel na tour po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem také konkávní vůz.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *