Reklama

Wüstenrot podpoří životní pojištění kampaní s mottem: Život je sladký, ale občas zabolí

Finanční skupina Wüstenrot podpoří své produkty životního pojištění bigboardy s motivem vosy na zmrzlině umístěnými po celé ČR. Součástí reklamní komunikace je i on-line kampaň a POS materiály na pobočkách Wüstenrotu. Mottem celé kampaně je slogan „Život je sladký, ale občas zabolí“.

Život je sladký, ale občas zabolí

Řidiče přijíždějící do centra Prahy vítá od 1. srpna bigboard s nástavbou umístěný na ulici 5. května. Internetová kampaň poběží od 4. srpna a využije nestandardní formáty, jako jsou flashové bannery a ilayery.

Wüstenrot podporuje povědomí o produktech životního pojištění také edukativním videem, které vysvětluje různé druhy životního pojištění. Video, ke kterému se připravuje další pokračování, je z dílny agentury Scholz &Friends.

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a realizaci zajistily Omnicom Media Group a ZenithOptimedia.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *