Pandora připravuje kolekci šperků Star WarsTM
Pandora oznamuje svou spolupráci se společností Lucasfilm. Společně uvedou na trh kolekce šperků inspirovaných filmovou sérií Star WarsTM. 1. října spatří světlo světa napjatě očekávaná řada šperků Pandora, která se skládá z náramku, přívěsků a sběratelského předmětu a ztvárňuje oblíbené postavy a symboly Star Wars. Celý příspěvek →
Ester Ledecká představuje trekingovou kolekci Lidlu
Lidl navazuje na úspěšnou spolupráci se slavnou českou lyžařkou a snowboardistkou Ester Ledeckou. Po loňské kolekci zaměřené na zimní sporty nabídne zákazníkům trekingovou akci. V nabídce se objeví trekingové bundy, softshellové kabáty, funkční trika i kalhoty, chybět nebudou ani pevné boty a trekingové sandály. Celý příspěvek →
Moët & Chandon vytvořil speciální balení s motivy maleb Alfonse Muchy
Šampaňský dům Moët & Chandon se rozhodl u příležitosti uvedení výstavy iMUCHA v Obecním domě představit speciální balení svých ikonických lahví Moët Impérial. Šampaňské v exkluzivním balení s motivy od Alfonse Muchy bude možné zakoupit výhradně v Obecním domě v butiku u výstavy. Celý příspěvek →
LCG NM představuje žebříček mikroinfluencerů
Influencer marketing si už dávno ukousl svůj díl z budgetu většiny společností a jde o běžnou složku komunikačního mixu. Mnohé společnosti ale stále stojí v nejistotě před rozhodnutím, zda se spojit s velkým influencerem nebo svou důvěru vložit do rukou mikroinfluencera. Celý příspěvek →
Coca-Cola zve do restaurací novým vybavením z udržitelných materiálů
Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor. Pro Coca-Colu, která toto vybavení do podniků dodává, ho zhotovila in-store komunikační agentura Dago. Celý příspěvek →
Hollandia omezuje plasty u obalů svých výrobků
Mlékárna Hollandia Karlovy Vary postupně odstraňuje plastová polyethylenová víčka ze svých výrobků. Vloni na podzim tak učinila u Smoothie Balance a Bio BiFi Drinků a doposud ušetřila okolo deseti tun plastu. Letos ke stejnému řešení přistoupila i u některých privátních značek. Celý příspěvek →
Honey Drink uvádí na český trh nové medové limonády MARLENKA s ovocem
Společnost Honey Drink, nápojový partner světoznámého výrobce medových dortů Marlenka, přináší v červenci na český trh velkou novinku. Poprvé jsou v Česku k dostání medové limonády Marlenka plněné ovocem. Honey Drink přichází na trh s limonádami Marlenka v době, kdy Česko zažívá opravdový boom limonád. Celý příspěvek →
Ocenění POP STAR měsíce června 2020 získala kampaň Magnum Nanuk
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc červen se stala s výraznou převahou realizace Magnum Nanuk. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Celý příspěvek →
Nefiltrovaná Becherovka přichází s reklamním spotem v režii přírody
Historicky první spot na nefiltrovanou Becherovku je inspirovaný samotným produktem: nefiltrovaná Becherovka se vyrábí podle tradiční receptury, díky vynechání procesu filtrace má však o špetku divočejší charakter. Celý příspěvek →
Investice do reklamy na sociálních sítích se v Q2 vrací do hodnot před pandemií
Socialbakers vydala komplexní report o trendech na sociálních sítích: Social Media Trends Report za období Q2 2020. Report ukazuje poslední trendy v online marketingu a v placené reklamě na sociálních sítích v době, kdy se celý svět vzpamatovává z následků pandemie koronaviru. Celý příspěvek →
Tak dlouho chodí HIV okolo, až se Loono utrhne
Může se zdát, že hlavní boom HIV a AIDS máme za sebou a že je mezi námi mnohem děsivější virus. Opak je ale pravdou. Proto se nezisková společnost Loono spojila s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny Dentsu Aegis Network. Celý příspěvek →
Kaufland přichází s novou značkou K-Mistři od fochu z Modletic
Dlouholetá praxe, poctivá ruční práce, čerstvost na prvním místě. Tyto tři zásady spojuje nová značka Kauflandu K-Mistři od fochu z Modletic. Skuteční znalci svého řemesla zaručují stoprocentní kvalitu surovin i jejich perfektní zpracování. Celý příspěvek →
Dinosauři VR zvou na největší virtuální realitu v Evropě do POP Airport
Premium Outlet Prague Airport vstupuje do nové éry, a kromě nejvýhodnějších nákupů nabídne nově i zážitky. Jedním z hlavních lákadel bude nejmodernější virtuální realita v Evropě – DINOSAUŘI VR. Celý příspěvek →
BILLA digitalizuje věrnostní klub
Věrnostní program společnosti BILLA, prochází výraznou proměnou. Výraznou změnou bude pro zákazníky zjednodušení registrace. Hlavní výhodou bude trvalé zlevnění až 700 produktů pro členy klubu, které budou nově označeny zelenou cenovkou s logem BILLA Bonus Club a speciálním stopperem „Klubová cena“. Celý příspěvek →