Reklama

„Ahoj, svaly zapoj!“ vybízí ke sportu nová marketingová kampaň Intersportu

Společnost Intersport zahajuje od listopadu novou marketingovou kampaň. Jejím ústředním prvkem je postava „horala“, se kterým se potkáte napříč všemi komunikačními kanály a jehož vzhled bude modifikován podle sezóny a claim „Ahoj, svaly zapoj“ vtipnou formou osloví české publikum.

„Chceme v zákaznících vzbudit chuť k pohybu, radost ze sportu a společných zážitků,“ vysvětluje hlavní sdělení nové kampaně Miroslav Kopřiva, ředitel Intersport ČR.

„Zapojte svaly“, říká Intersport

Nová marketingová kampaň má v lidech podle Kopřivy vzbudit pozitivní emoce, být jasně rozpoznatelná a motivovat lidi k pohybu. Koncept vychází z kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a český slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je modifikací úspěšné rakouské kampaně, která oslovuje sportovní nadšence, spojuje sportovní komunitu a zároveň vzbuzuje v publiku pocit blízkosti. Ústřední slogan zazní z úst „horala“, který se bude objevovat v různých situacích a připomínat, že je čas vyrazit za sportem.

Český claim kombinuje velmi známý a běžně užívaný pozdrav mezi sportovci a slovní hříčku. „Cílem bylo vytvořit srozumitelný claim, který bude českému publiku blízký a dokáže se s ním ztotožnit. Zároveň jsme také chtěli vtipným způsobem poukázat na to, že na sport je vhodná doba vždy a pro každého, a proto se postava horala objevuje v různých nečekaných situacích,“ vysvětluje Lucie Kuricová, marketingová manažerka společnosti Intersport.

Podoba „horala“ se bude přizpůsobovat ročním obdobím. V reklamních materiálech se potkáte s jeho dvěma tvářemi. Během zimních měsíců bude nosit huňatý kožich, na jaře se zase převlékne do rozkvetlého květinového outfitu. „Chtěli bychom, aby si naši zákazníci horala oblíbili a jeho mírně extravagantní vzhled a typickou sportovní čelenku si nezaměnitelně spojili se společností Intersport,“ vysvětluje Lucie Kuricová.

360° marketingová kampaň

Kampaň se od listopadu 2023 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v TV a rozhlasových reklamách, vizuálech v printu i na OOH. „Kampaň s horalem a novým sloganem využijeme napříč všemi komunikačními kanály a reklamními materiály a věříme v její dlouhodobý potenciál do budoucna,“ říká marketingová manažerka a zároveň dodává, že tento mnohostranný přístup má oslovit co nejširší publikum.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!