Společnost Intersport zahajuje od listopadu novou marketingovou kampaň. Jejím ústředním prvkem je postava „horala“, se kterým se potkáte napříč všemi komunikačními kanály a jehož vzhled bude modifikován podle sezóny a claim „Ahoj, svaly zapoj“ vtipnou formou osloví české publikum.
„Chceme v zákaznících vzbudit chuť k pohybu, radost ze sportu a společných zážitků,“ vysvětluje hlavní sdělení nové kampaně Miroslav Kopřiva, ředitel Intersport ČR.
„Zapojte svaly“, říká Intersport
Nová marketingová kampaň má v lidech podle Kopřivy vzbudit pozitivní emoce, být jasně rozpoznatelná a motivovat lidi k pohybu. Koncept vychází z kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a český slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je modifikací úspěšné rakouské kampaně, která oslovuje sportovní nadšence, spojuje sportovní komunitu a zároveň vzbuzuje v publiku pocit blízkosti. Ústřední slogan zazní z úst „horala“, který se bude objevovat v různých situacích a připomínat, že je čas vyrazit za sportem.
Český claim kombinuje velmi známý a běžně užívaný pozdrav mezi sportovci a slovní hříčku. „Cílem bylo vytvořit srozumitelný claim, který bude českému publiku blízký a dokáže se s ním ztotožnit. Zároveň jsme také chtěli vtipným způsobem poukázat na to, že na sport je vhodná doba vždy a pro každého, a proto se postava horala objevuje v různých nečekaných situacích,“ vysvětluje Lucie Kuricová, marketingová manažerka společnosti Intersport.
Podoba „horala“ se bude přizpůsobovat ročním obdobím. V reklamních materiálech se potkáte s jeho dvěma tvářemi. Během zimních měsíců bude nosit huňatý kožich, na jaře se zase převlékne do rozkvetlého květinového outfitu. „Chtěli bychom, aby si naši zákazníci horala oblíbili a jeho mírně extravagantní vzhled a typickou sportovní čelenku si nezaměnitelně spojili se společností Intersport,“ vysvětluje Lucie Kuricová.
360° marketingová kampaň
Kampaň se od listopadu 2023 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v TV a rozhlasových reklamách, vizuálech v printu i na OOH. „Kampaň s horalem a novým sloganem využijeme napříč všemi komunikačními kanály a reklamními materiály a věříme v její dlouhodobý potenciál do budoucna,“ říká marketingová manažerka a zároveň dodává, že tento mnohostranný přístup má oslovit co nejširší publikum.