Reklama

Nový autorský spot pro Košík natočila food bloggerka Kitchenette

Skutečné situace se skutečnými lidmi. Košík.cz v nové kampani sází na autorské spoty, které netradičně vznikly pod taktovkou české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette, která je zároveň dlouholetou zákaznicí Košíku.

Video, které slouží jako vzkaz věrné zákaznice ostatním zákazníkům, se bude objevovat napříč digitálními videoformáty. Podle Jana Škrabánka, marketingového ředitele Košíku, si měl online supermarket chuť vyzkoušet zcela nový způsob, jak se zákazníky komunikovat.

Video s podtitulem „Vyber, klikni, vychutnej“ bude součástí celoroční komunikace a v sezónních obměnách se objeví na YouTube, sociálních sítích i na dalších videoobsahových webech. Formát spolupráce s food bloggerkou Kitchenette, která se postavila do role režisérky, scénáristky i producentky, sází především na vzájemnou důvěru. Pavleje spot spojila s každodenními situacemi své rodiny, a místo herců tak představuje sebe a své blízké z pozice věrné zákaznice.

Spot má podpořit dlouhodobé hodnoty Košíku – osobní přístup k zákazníkům, otevřenost a autenticitu. Kitchenette do něj navíc vybrala pro ni nejsilnější momenty celé služby – tedy možnost nakupovat kdykoli a kdekoli s chytrým telefonem, přesný čas doručení až na práh domu nebo bytu, ale také čerstvé farmářské a řemeslné lokální produkty, ekodrogerii nebo bezobalovou nabídku. Video je zároveň prvním, kde je plně odprezentován nový design rozvozových aut, která prošla rebrandingem v loňském roce.

„Neměli jsme tentokrát chuť jít standardní cestou spolupráce s agenturou, ke svým zákazníkům máme teď potřebu mluvit jinak. S novým autorským spotem jsme si vyzkoušeli zcela nový způsob tvorby komunikace, který je založen na vzájemné důvěře s Kitchenette. Ta je pro nás důležitým zástupcem celé řady našich zákazníků – od maminek po foodlovers. Troufám si tvrdit, že za roky spolupráce se náš vztah posunul tak daleko, že ji bereme spíše jako jednu z nás,“ říká Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košík.cz.

Podle Markéty Pavleje má autorský spot sloužit jako vzkaz zákazníka zákazníkům. Formátem videa chtěla především zachytit myšlenku, že jídlo a společné stolování je rituálem, který dokáže spojit členy rodiny. Nákup online je běžnou součástí života této známé bloggerky, a proto ho stálo za to zachytit v nejautentičtější podobě a pomocí reálných záběrů ukázat, jak to v rodině doopravdy chodí.

„Troufám si tvrdit, že náš spot je celkem unikátní v tom, že je opravdu realistický a to i díky tomu, že jsem od Košíku dostala takovou důvěru. Ostatně i to se odrazilo na zachycení přirozené atmosféry, protože na „place“ nebyl nikdo jiný kromě mě, maminky a režisérky v jedné osobě a mojí kameramanky, kterou děti důvěrně znají, protože se mnou už mnoho let točí video recepty a trávíme společně doma čas i při stříhání videí,“ komentuje Markéta Pavleje, známá jako Kitchenette, která se dlouhodobě na svém blogu věnuje vaření ze zdravých, lokálních surovin a razí myšlenku návratu k přírodě.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!