banner_left
Reklama

Carling British Cherry Cider rozjíždí marketingovou kampaň

S nastupujícími letními teplotami společnost Pivovary Staropramen zahajuje marketingovou kampaň novinky Carling British Cherry Cider. Tento osvěžující cider z ručně trhaných jablek s třešňovou štávou se představí v kampani, jejíž ústředními postavami bude voják britské gardy s typickou čepicí z medvědí kůže, komorník, dáma z Dickensových románů či stejně ikonická „spice girl“.

Pětici doplňuje král Artuš, který se prostřednictvím meče Excalibur postará o to, aby nechyběl led, bez něhož se servírování cideru Carling neobejde.

carling_kampan

„Domovem nápoje Carling British Cider je Velká Británie, proto se i celá kampaň ponese v britském duchu. Spotřebitelé se v ní setkají s typickými ikonami jako jsou například britský voják či krásná spice girl. Důležitou roli v komunikaci samozřejmě hrají i suroviny, ze kterých je Carling British Cider vyroben, a způsob servírování nápoje,“ říká Petra Chovancová, manažerka inovací společnosti Pivovary Staropramen, podle níž má novinka za cíl oslovit zejména aktivní muže a ženy z větších měst ve věku 18 až 35 let, kteří se rádi baví a traví čas se svými přáteli.

Reklamní kampaň zahrnuje nadlinkové i podlinkové aktivity.

Součástí nadlinkové části komunikace je i outdoorová kampaň, která se objeví na bigboardech
v Praze, a také citylight vitrínách, které budou kromě Prahy a pražského metra umístěny také v Brně a Plzni.

Stranou nezůstávají ani on-line media. Například na návštěvníky facebookového profilu čeká Carl, typický Angličan, který přiletěl do Čech, aby Carling British Cider představil. Právě střet obou kultur přináší řadu komických situací, kterými nás Carl baví.

Cherry Cider rozjíždí marketingovou kampaň

S ikonami reklamní kampaně se budou moci konzumenti setkat i osobně v obchodních řetězcích, kde na ně čekají stylové stánky v podobě strážní vojenské budky s pochodujícím britským vojákem a spice girl, která bude zákazníkům nabízet ochutnávku i dárky. Promotýmy budou rovněž vyrážet do klubů a restaurací, kde návštěvníkům kromě ochutnávky a dárků nabídnou také osvěžení z unikátního CO2 kanónu. Síť restaurací Potrefená husa zase Carling British Cider spojí s nabídkou tapas za zvýhodněnou cenu.

Televizní spot vyrobila srbská agentura Leo Burnett, internetové stránky vytvořily Motion Media,
o aktivaci v místě prodeje a roadshow se postarala agentura Everwhere. Unity mají na starost indoor i outdoor reklamu. Na kampani rovněž pracuje agentura AC&C Public Relations, která zajišťuje kompletní PR servis.

Značka Carling vznikla v roce 1840 a dnes se prodává po celém světě. Ve Velké Británii se jí již 30 let daří obhajovat pozici nejlépe prodávaného ležáku. V loňském roce Carling vstoupil i do segmentu ciderů, který je ve Velké Británii velmi oblíbeným nápojem.Už v roce svého uvedení Carling British Cider uspěl v prestižní soutěži International Brewing Awards v Burton- on- Trent, kde ve své kategorii získal zlatou medaili. Carling British Cider je jeho ochucenou variantou.
Carling British Cider s obsahem alkoholu je od května nabízen jak točený ve vybraných restauracích, tak v maloobchodní síti, kde bude prodáván v 0,3 l nevratných lahvích. Carling British Cider se doporučuje pít na ledu, protože takto nejlépe osvěží a vynikne jeho jedinečná chuť.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *