Branding

Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou

Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším posluchačům. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

„Komunikační strategie nové identity Českého rozhlasu Radiožurnál reflektuje potřeby značky s ohledem na rozlišné cílové skupiny. Výrazným grafickým prvkem klíčového vizuálu je displej, ohnisko a fokus, které provázejí současnou dobu digitální společnosti. Metaforou tyto objekty zdůrazňují, že stanice veškeré informace přináší pod drobnohledem,“ uvedl Jiří Malina, ředitel Marketingu a digitálních služeb.

Základní narativ vizuální komunikace reflektuje charakter Radiožurnálu. Zpravodajská stanice přináší informace v denním proudu, v detailu i v celku, lokální i globální, domácí i zahraniční, v jasném přehledu a v souvislostech.

„Radiožurnál potřebuje univerzální a přímočarou architekturu značky. Zároveň nelze opomenout důležitý faktor identifikace posluchačů s brandem samotným. Zvolili jsme proto takovou vizuální komunikaci, která reflektuje zaměření stanice. Nový vizuální styl evokuje optický zoom, dalekohled, periskop či mikroskop, který znázorňuje detailní zaměření stanice na informace. Grafické i obsahové prvky jsou modulární jako stavebnice, takže je lze upozadit nebo naopak zvýraznit podle typu cílové skupiny,“ doplnil František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu.

Pro první část kampaně zachytil fotograf Benedikt Renč moderátorské osobnosti zpravodajské stanice – Lucii Výbornou, Jana Pokorného, Petra Krále, Matěje Skalického a Markétu Chaloupskou s investigativním týmem, jejichž rozhlasová práce se dlouhodobě těší vysoké popularitě. Kampaň také poukazuje na to, že stanice posluchačům zpříjemňuje každý den a můžou ji poslouchat kdekoliv, v zaměstnání, při jízdě v autě, i při trávení volného času.

Nový vizuální styl se představí po celé České republice v marketingové kampani zahrnující outdoor nebo online i print. Claim Radiožurnálu „Každý den s Vámi“ zůstává i nadále neměnný.

 

 

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!

Warning: simplexml_load_file(http://35636.w36.wedos.ws/feed/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 500 Internal Server Error in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104

Warning: simplexml_load_file(): I/O warning : failed to load external entity "http://35636.w36.wedos.ws/feed/" in /data/web/virtuals/38101/virtual/www/wp-content/themes/marketingove-noviny/sidebar.php on line 104