Reklama

CreditOn spouští kampaň v televizi

Úvěrová společnost CreditOn.cz poskytující v České republice krátkodobé půjčky přes internet a telefon odstartovala novou televizní kampaň. 10 sekundové spoty běží na stanicích televize Prima, na Barrandově, Óčku a TV Rebel.

Kampaň odstartovala 2. března a poběží do konce června. Celková investice dosahuje 20 milionů korun. Kreativně je pod spoty podepsán tým lotyšské agentury Bounce, která zajišťovala podobné kampaně i pro sesterské společnosti Creditonu právě v Lotyšsku a Gruzii.

„Cílem naší kampaně je především zvýšit povědomí o naší značce a akvizice nových klientů,“ říká Ondřej Šmakal z CreditOnu. Očekávaný nárůst je podle jeho slov přibližně 55 %. Pokud bude kampaň úspěšná, plánuje společnost další využití televize. Nákup mediálního prostoru zajišťovala na základě výběrového řízení agentura Vizeum.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *