Reklama

Stilago s kampaní v Metru

Studio Moderna Fashion Group, provozovatel módních on-line a katalogových prodejen s módou a doplňky pod hlavičkou Stilago, rozšiřuje reklamní aktivity v České republice.

Doposud plynuly reklamní rozpočty především do on-line marketingu, projektové PR a nárazové inzerce. V srpnu se nově rozbíhá kampaň ve vagonech pražského metra, kde jsou využity vizuály s unikátními nákupními slevovými kódy. Je také plánováno opakování úspěšných promoakcí v ulicích na šíření katalogu podzim – zima 2014. Dochází tak na základě konsolidace stávajících prodejních konceptů, a také díky investici nového německého investora společnosti Klingel.

Stilago s kampaní v Metru

V současné době patří do portfolia skupiny privátní on-line klub Stilago a internetové módní obchody Stilago Fashion Mall, Stil2go a katalogový prodej Style by Stilago. „Každý z těchto prodejních kanálů má vlastní koncept, který je přizpůsoben nákupním zvyklostem klíčových cílových skupin. S tím souvisí také využívané komunikační nástroje a aktivity,“ přibližuje komunikační strategii Natálie Špiříková, Country manažer společnosti Studio Moderna Fashion Group ČR. On-line módní klub a outletový Stil2go využívá především on-line marketingových kampaní jako je PPC a bannerová reklama, v případě módního obchodního domu (mall) se nasazuje impulzivní tisková reklama v dámských titulech. Katalogy jsou promovány a rozšiřovány také prostřednictvím promokampaní v ulicích (promotéři a Walkingboard) nebo jako příbal společenských časopisů. Všechny prodejní koncepty jsou prezentovány v rámci PR aktivit.

Public Relations, podporu prodeje a mediální zastoupení zajišťuje již od roku 2010 společnost BON Media.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *